Oon todella, todella pahoillani etten ole saanut tähän legacyyn aikaiseksi jatkoa niin pitkään aikaan.
Syitä on aika monia. Ensinnäkin aloitin amiskan tänä syksynä joten aika pitkälti hukun välillä koulutehtäviin. Oon saanut täältä sen verran hyviä kavereita, että päivät menee aikalailla siinä, että ravaan niiden kanssa keskustassa. Lisäksi asun myös kaiken lisäksi asuntolassa, joten mieluummin sitä tulee vietettyä aikaa muiden täällä asuvien kanssa kuin istuttua koneella all day everyday.
Yhtenä syynä on myös se, että mulla on nykyään kaksi tietokonetta, toinen täällä asuntolassa ja toinen kotona. Täältä mun opiskelupaikkakunnalta on kotipaikkakunnalle sen verran pitkä matka, että kuljen bussilla ja tuntuisi vain tyhmältä kuljettaa yhtä tietokonetta mukana joka viikonloppu paikasta toiseen. Viikonloput, joina olisi aikaa kirjoittaa, vietän siis kotona, missä on kuitenkin juuri se kone, jossa ei ole simssiä. Näette varmaan ongelman?

Mutta juu, pääasiahan tässä on se, että tämän legacyn jatkamisen halu on suht valtava ja yritänkin aina tilanteen tullen paeta omaan huoneeseen kirjoittamaan ja pelaamaan. Eli uskaltaisin luvata, että jatkoa on luvassa heti kun sitä saan aikaiseksi. Cheers!
Surullisempana uutisena voin kertoa sen, että Virusmäet eivät jatku, sillä tunnen, että mulla on nykyään aikaa enää vain yhden legacyn kirjoittamiselle ja vaikka Virusmäet olisivat se helpompi vaihtoehto noin normilegacynä, oon henkilökohtaisesti paljon kiintyneempi Jennereihin.

PS: Vaihdoin muuten cboxin koska se oli melko täyteen spämmitty. Toivon mukaan tämä uusi pysyy edes hieman siistimpänä :)
PSS: Jennerit ehti näköjään täyttää vuoden tässä tauon aikana. Hyvää syntymäpäivää vaan!